Noticies‎ > ‎

Nova cabina. Relaxa't amb Etyam



















Ampliació serveies a Etyam estilistes unisex


Etyam creiem que tenim poc temps per trovar una estona de tranquilitat i relaxació, per aixó oferim un nou servei exclusiu i adecuat per cada client alhora que aprofitem al máxim l'estona per aconseguir una relaxació.
Pensan en el dia a dia dels nostres clients, oferim un nou servei de cabina, Chronologist ritual extens que convida a la relaxació.
La nostra nova cabina adecuada i estudiada per aconseguir al màxim aquesta pau,olors, música , il-luminació, temperatura, gestos...... Mima't duran un hora i gaudeix d'un cabell regenerat de vida i moltes menos tensions, segur que repeteixes.




















Ampliación servicios a Etyam estilistas unisex

Etyam creemos que tenemos poco tiempo para encontrar un rato de tranquilidad y relajación, por eso ofrecemos un nuevo servicio exclusivo y adecuado para cada cliente a la vez que aprovechamos al máximo el tiempo para conseguir una relajación.
Pensando en el dia a dia del cliente,ofrecemos un nuevo servicio de cabina, Chronologist ritual extenso que invita a la relajación.
Nuestra nueva cabina adecuada y estudiada para conseguir al máximo esta paz con los mejores olores, música, iluminación, temperatura, gestos ...... Mímate durante una una hora y siente un cabello regenerado de vida y muchas menos tensiones, seguro que repites.

Comments